
Poniżej znajdziecie garść użytecznych informacji, które pozwolą Wam rozkoszować się udziałem w Nocnym Patrolu bez zbędnych stresów związanych z kwestiami techniczno-organizacyjnymi.
JAK DOJECHAĆ?
Strefa START/META biegu znajduje się przy wejściu do Hali Legionów, przy ul. Leszka Drogosza 2 w Kielcach. Biuro zawodów znajduje się w hali.
GDZIE ZAPARKOWAĆ?
Przed Halą Legionów znajduje się ogólnodostępny parking na kilkaset samochodów, każdy się zmieści.
ODBIÓR PAKIETÓW
Odbiór pakietów możliwy jest w Biurze Zawodów, które znajdowało się będzie w Hali Legionów. Biuro czynne będzie od godziny 17.00, ale na miejscu będziemy od 16.00, wiec jak kto musi, bo się udusi – zapraszamy wcześniej. Biuro kończy weryfikację na 30 minut przed startem każdego z dystansów.
W biurze zawodów można się także będzie dopisać do listy startowej. Koszt zapisania się do biegu w dniu startu to 200 zł – dystans krótszy, bieg i NW i 250 zł – dystans dłuższy. Płatność gotówka/blik.
WYPOSAŻENIE OBOWIĄZKOWE
Absolutnie wymaganym wyposażeniem obowiązkowym są:
Latarka czołowa. Minimalna moc światła, jaka daje komfort biegu nocą po trasie to 300lm. Oczywiście możecie startować ze słabszymi, acz uprzedzamy lojalnie, że może to powodować kłopoty w nawigacji, oraz w biegu po trudnym, bądź bardzo trudnym terenie, bo takie są na trasie. I wypadałoby żeby świeciła co najmniej 4 godziny.
Naładowany telefon z wpisanym numerem alarmowym 607 227 633 i 503 156 636. Pod te numery możecie dzwonić w każdej sytuacji awaryjnej podczas biegu.
Jednocześnie zastrzegamy, że brak papieru toaletowego nie jest sytuacją awaryjną, tak samo rozładowana czołówka. sorry – trza se radzić 😉
GODZINY STARTU
Dystans dłuższy startuje o godzinie 20.00
Dystans krótszy bieg i marsz NW startują o godzinie 21.00
LIMITY CZASU
Dla wszystkich dystansów limit czasu upływa o godzinie 2 w nocy. Osoby, które do tego czasu nie pojawią się na mecie nie będą klasyfikowane i zostaną porzucone w lesie 😉
TRASY
Trasy w formacie GPX możecie pobrać TUTAJ
Pobrać, wgrać w zegarek lub appkę, nie zgubić się 😉 Pamiętajcie jednak, że najważniejsze jest oznaczenie trasy, czyli strzałki i odblaski. Tracki mają funkcję poglądową i mogą sie nieznacznie różnić od realnej trasy.
Naszym zwyczajem trasy moga mieć tak zwany "hak". Hak może być dodatni, lub ujemy i dotyczy długości trasy ;) Przed startem nasz GIT Jarosław dokona objaśnienia oznakowania i opowie o trasach. Proszę uważnie słuchać.
ŚWIADCZENIE W TRAKCIE I PO BIEGU
Podczas biegu nad Waszym bezpieczeństwem będą czuwały dwa zespoły medyczne: karetka w strefie Startu, oraz zespół z quadem, operujący z punktu żywieniowego.
Jako uczestnicy biegu zostaliście przez nas ubezpieczeni polisą NW. My, jako organizatorzy także jesteśmy ubezpieczeni polisą OC.
Na trasie biegu znajdowały się będą punkty regeneracyjne.
Dla dystansu krótszego - na 10km
Dla dystansu dłuższego na - 10km i 24km
Na punktach będziecie mogli podjeść ciasteczek, owoców, uzupełnić płyny, przepisać na nas swój majątek, dostąpić ostatniego namaszczenia i zaopatrzeni w dobre słowo, pobiec dalej.
W kilku miejscach na trasie przekraczać będziecie drogi publiczne. Dosyć mało uczęszczane, ale jednak. Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i przestrzeganie przepisów ruchu drogowego! Zwracamy Waszą uwagę na to niebezpieczeństwo, ponieważ w konfrontacji z samochodem Wasze ciało raczej górą nie będzie. Bez względu na to kto miał pierwszeństwo.
Na mecie biegu czekał na Was będzie ciepła zupka - także w wersji vege, owoce, ciastka, napoje.
TALEFON ALARMOWY
W jakiejkolwiek sytuacji alarmowej podczas biegu dzwońcie pod numery: 607 227 633 lub 503 156 636 – ten w razie zaginięcia, to do inżyniera trasy 😉 Tam czeka na Was opierdziel, oraz nasze pomocne dłonie.
Do zboczenia w Biurze Zawodów!
Maciek zwany Cieciem 😉
Szef Zamieszania